budak kelantan Pictures, Images and Photos
Erti KELANTAN Pictures, Images and Photos

Tuesday, July 21, 2009

Hairie tidak layakkah? Memalukan..

Malam ini sama-sama kita luangkan masa untuk bersama-sama Forum Bicara Siswa yang akan berlangsung secara langsung di TV1 bertempat di SITC.

Ahli panel terdiri daripada Naib Canselor UPSI,YDP UM,YDP UIA bakal membuka dimensi baru dalam pemikiran mahasiswa UPSI. seperti mana yang kita tahu dua wakil MPP tersebut antara kalangan pemimpin PRO MAHASISWA yang selalu lantang bersuara dalam persada dunia politik mahasiswa.

Isu yang dibincangkan ialah PPSMI yang sememangnya sinonim dengan isu pendidikan maka amat bertepatanlah dibincangkan di UPSI sendiri.

Apa yang menghairakan kenapa ura-ura mengatakan YDP MPP UPSI tidak dibarisi sebagai ahli panel pada malam ini? sepatutnya beliau merupakan ahli panel sesuai dengan dirinya sebagai tuan rumah untuk forum malam ini?

Adakah Saudara Hairie tidak layak untuk memikul cabaran forum ini atau sememangnya pihak penganjur sendiri melihat beliau sebagai seorang yang tidak mempunya kepimpinan dalam menghuraikan isu ini?

Alangkah malang sekali kalau ia benar-benar berlaku. Satu penghinaan kepada organisasi MPP UPSI yang sepatutnya lebih keterhadapan dalam menghuraikan isu ini. Tapi apa pun ahli panel yang dipilih telah dinilai dengan sebijaknya oleh pihak penganjur. Sebarang orang tidak mampu untuk menghuraikan isu ini melainkan orang yang betul-betul hadam dalam menyelidik isu yang panas ini. Tidak kiralah walaupun seseorang itu bakal guru tetapi tidak mempunyai keilmuan dalam menghuraikan isu ini sepatutnya seseorang itu disingkirkan dalam memberi respon terhadap isu ini.

"MEMBANGUN BERSAMA ISLAM"

"KEBAJIKAN UNTUK SEMUA"

0 comments:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP