budak kelantan Pictures, Images and Photos
Erti KELANTAN Pictures, Images and Photos

Friday, June 26, 2009

Fauzi Abdullah calon Manek Urai..

Alhamdulillah...

Semalam saya berkesempatan untuk meninjau sekitar pengumuman calon PAS untuk pilihanraya dun Manek Urai yang akan berlangsung tidak lama lagi.

Pengumuman yang dilangsungkan di kawasan Peti Undi Manek Urai Lama menarik begitu ramai pengunjung sehingga hadirin yang datang melimpahi padang. Majlis yang bermula pada pukul 9.15 dihadiri oleh Menteri Besar Kelantan merangkap Mursyidul Am PAS, Presiden PAS iaitu Tuan Guru Haji Hadi, Penasihat DAP Lim Kit Siang dan ramai lagi pemimpin2 besar Pakatan Rakyat.

Pengumuman calon dibuat oleh Tuan Guru Dato' Haji Nik Abdul Aziz pada pukul 11.30 malam disambut dengan laungan takbir yang meremangkan bulu roma. Calon yang memang tidak asing lagi di kawasan Manek Urai itu yang bernama Fauzi Abdullah juga dikenali dengan panggilan "Puji ikan" kerana dia adalah pemborong ikan di kawasan Kuala Krai dan Machang.

Saya juga cukup kagum dengan penerangan Datuk Haji HUsam kenapa PAS boleh bersama dengan DAp manakal dengan UMNO tidak boleh. Penerangan jelas lagi berfakta menarik hati pendengar pada malam itu.

0 comments:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP