budak kelantan Pictures, Images and Photos
Erti KELANTAN Pictures, Images and Photos

Wednesday, August 5, 2009

Pro-Kebajikan semakin berani

Pro Kebajikan sudah mula mengatur langkah dalam menghadapi pilihanraya kampus. Saya sempat berbual-bual dengan beberapa orang utama dalam mengerakkan jentera pilihanraya kampus pada kali ini.

Ternyata satu plan induk pergerakan yang cukup mantap yang saya dapat rumuskan hasil perkongsian dengan beliau. Seperti mana yang sedia maklum jumlah yang dihantar oleh Pro-Kebajikan dalam pilihanraya kampus yang lepas ialah 12 orang dan memenangi secara bergaya sebanyak 8 kerusi. Walaupun hak untuk menjadi YDP dinafikan tetapi sudah berjaya mengurangkan 2/3 kerusi Pro-Kualiti.

Apabila ditanya kepada ketua jentera mengenai bilangan wakil Pro-Kebajikan yang bertanding ketua jentera masih ingin berahsia dengan saya. Katanya setakat ini bilangan calon dirahsiakan tetapi jumlahnya lebih ramai daripada semester yang lepas.

Jentera telah bergerak di setiap kolej dengan pergerakan tersusun. Apabila ditanya mengenai kekuatan Pro-Kualiti pada pilihanraya kali ini ketua jentera menbalas “Pr0-Kualiti agak lemah pada kali ini tetapi bukan alasan untuk kami bersenang-senang.”katanya..

Ketua jentera begitu optimis dengan perancangan pada kali ini dan diharapkan segala perancangan akan berjalan dengan hebat dan mantap..

Salam KEBAJIKAN untuk semua.

"MEMBANGUN BERSAMA ISLAM"


"KEBAJIKAN UNTUK SEMUA"

0 comments:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP